Szsz Slm tetonuz aşısı 2 dozüm oldum bu sefer şişti kolum normalmiş sordum sağlık ocağına ama size heran gibi birşey dedimi bunu yeme onu yeme diye
Bilge44 Szsz Benim 2. Daha hafif geçti. 1.de hatalar yaptım banyo yaptim, kolumu yordum ,buz koymadım. O yüzden gün içinde mutlaka 3-5 kere buz koyun 👍🏻sakın duş almayın ve kolunuzu yoracak işler yapmayın 😊
slnurn Szsz ben 1 hafta önce ilk dozu oldum benimde şişti ağrıdı 3 gün kolumu kaldıramadım. Aile hekimindeki hemşire önceden uyarmıştı bunlar çok normal bir kaç güne düzelir şikayetlerin diye. Endişelenme 😊
hanibazen Szsz onu yeme bunu yeme demedi hiç. ama beni 2. Doz fena çarptı. Aşıyı oldum ertesi sabah kamyon çarpmış gibi uyandım, ateşim çıktı, sırtım ağrıdı midem bulandı 🤦🏻♀️ 1 gün böyleydi ertesi gün geçti. kolum da ilk dozda daha çok ağrımıştı
Szsz hanibazen 1 dozda bende duş aldım ama inan açmadı şişmedi agirmadi bile neolduysa 2 Ci dozda çok ağırdır kolum kaldıramıyorum resmen birşey yapmıyorum şişti bugün de kan verdirdim kan ilaç vitaminler içiyorum yararı varmı diye doktor dedi kan aldir yarın sonuç cikcak inşallah iyidir değerlerim