Gulmom Merhaba benim ilacım pazartesi bitecek doktor surekli kullanacaksınız dedi ben pazrtesiye eczaneden alabilir miyim doktoromı yazdırmam lazım almak icin ???
Liyasare Gulmom şuan eczanedeki fiyat 85 tl canım sağlık ocağı yazıyor dr söylediyse sana kullan diye sağlık ocağında aile hekimine yazdır 15 tl bir ücreti var sigortadan
Rumeysa10 Gulmom bize doktor yazdı alıyorum ama bittiğinde aile hekimi yazmıyor özel alıyorsun ücret ödüyorsunuz 35 alıyorum
Prensesannesi41 Gulmom sağlıkocagına da gidip yazdırabilirsin istersen canım ben öyle yapmıştım hem o kadar para vermemiş olursun
Gulmom Ya hastaneye sonuc gosterecem gitmisken yazdırıırm olmazsa pazartesi 😊 ama aklımda olsun bakalm 😊💓👍
BegumIscanTunc Gulmom sağlık ocağında yazdırıp alabilirsin canım illa kendi doktorun yazması gerekmiyor nbende kullanıyorum bittikçe sağlık ocağında yazdırıp alıyorum n