Esraa11 Kızlar 19 haftalık gebeyim sag kaburgamdan bi bölge tutulmuş gibi çok fena agrıyor inanılmaz bi agrı geceden beri hiç uyumadım başına gelen var mı kas gevşetici falan var mı hamileler için doktoruma yazdım dönmedi henüz
Gulsen4224 Esraa11 ah ah ben 🤯sağ kaburgamı çürütecek bebeğim bende doktoruma sordum böbreklere baktı genişleme var mı diye kaburgama baktı ve dediki bebeğin baskı yapıyor kaburgana annesi galiba senin bebekte baskı yapıyor kaburgana biraz erken başlamış minik 🌸
Kaderimm Esraa11 İlk gebeligimdede çektim bundada çekiyorum senin gbi erkenden başladı benimde bazen ağlıyorum ağrıdan açıdan sırt üstü yatinca geçiyor sadece 😔
Gulsen4224 Esraa11 anlıyorum cnm sırtta da vuruyor agrısı doktoruna sor istersen bakar yine zor bir durum rabbim kolaylık versin 🤲🏻🌸
gzmcn @Gulsen4224 ben 18 haftamın içindeyim tarif edilen şeyi bende üç gündür yaşıyorum ama benim ki istifra ettikten sonra ortaya çıktı.. üşütme falan olabilir mi diye düşündüm ama bakalım yarın bana ne diyecek doktorum 🤷♀️