Kızlar geçen ay kimyasal geçirdim. Tekrar günleri değerlendirdik adetime 3 gün kala kan verdim dayanamayıp 0.5 cıktı beta. Yarın adet günüm eğer adet olmazsam ve test yaparsam dogru sonucu alırmıyımm off bi umut işte😢 başına bu sekil gelen varmı sonra yükselen betası yada adet gunu ogrenen varmı 😢 kasıklarımdada aşırı bi gaz sıkışması var