Gizem957 yok bir gün önceden yapılıyor evet ama Sezaryenden sonra 2 gün zorunlu cerrahi işlem olduğu için, hatta bizim devlet hastanesinde giriş dahil her yerde yazıyor, benim yapacağım özel hastanede de öyle o yüzden doktor 1. Gün yatırırım 2. Günü istersen şu kadar bu kadar diyemez çünkü yatırmak zorunda, ancak arkadaşın yatmak istemezse tedavi red imzası verip çıkabilir. Ama bu konuda sorun yaşamak istemiyorsa anne sütü dostu olan hastanelere bakabilir onlarda bu duruma dikkat ediliyor ve genelde doğum ve yatak ücreti paket olarak satılıyor.