Kediannesi123 Dün detaylı usg vardı 21. Haftadayız ama 20 hafta ile uyumlu çıktı aranızda yaşayan var mı kızlar çok tedirgin oldum şimdiye kadar herşeyi normal diyordu doktorlarım
BTSG04 Kediannesi123 ben 32. Haftaödaydım benimde şimdiye kadar herşey normaldi dün tekrar deraylı bi ultrason yapıldı kilosu biraz az çıktı 1 hafta geriden dedi ben hiç takmadım kafama sağlıklı olsun yeterki gelişimi düzgün olsun
Gizzemmm Kediannesi123 benim ilk hamileliğimde bir hafta geriydi kızım ama çok şükür hiçbir sıkıntı yaşamadan 38+2 de aldım kucağıma şuan 3 yaşına gircek hiç sıkmayın kendinizi bişey olsaydı doktorunuz söylerdi zaten
midekoruyucu Kediannesi123 bana bazen 1 hafta geri bazen 1 hafta ileri çıkıyor sürekli değişim halinde, çok da takmıyorum kafama
Dilek0809 Kediannesi123 bizim de öyle detaylıda 5 gün geride çıktı adet tarihine göre ben de bi tedirgin oldum ama sağlıklı olması daha önemli her insan gibi her bebek de bir olmuyor bizim en başından beri hep adet tarihiyle uyumsuzluklar oldu yumurtlama günüm geç olmuştu zaten belki sizin de öyle olmuştur
Kediannesi123 BTSG04 yani biraz büyük olsa takmazdım belki ama Allah korusun erken doğum riski falan olur diye korktum
Kubra5734 BTSG04 kac kilo cikti cnm bebegn bendede 3o . Haftada 116o grm di bir hafta gerilik var karn cevresi
BTSG04 Kediannesi123 bebeğin 1 hafta geriden gelmesi erken doğuma sebebiyet vermez canım sadece 1 hafta önce olması gerektiği gelişimde bunun zararı yok dedi doktorum bana. Hiç kafana takma 37. Haftada gelişimi tamamlanıyor zaten bebeklerin sonrasında sağlıkla almak var kucağa
Kediannesi123 BTSG04 ben ilk bebeğimi kaybettim o 22 haftalıkken doğum oldu gelişimi 20. Haftada kalmıştı o yüzden korktum sanırım 😔
Kediannesi123 Kubra5734 sadece karın çevresi değil bütün ölçümleri ile 20. Hafta uyumlu çıktı sadece kilo olsa takılmazdım da
BTSG04 Kubra5734 30. Haftada bebimki 1337g çıktı dün 31+2 1570g dedi ve 1 hafta geriden dedi ama ben takmıyorum yeterki sağlıklı olsun
Kediannesi123 Dilek0809 benim yumurtlama günüm hep doğru zamanda oluyordu gebeliğimde en başında geriden gelmiyordu hiç şimdi böyle oldu geç döllenme olaydı en başından böyle olmaz mıydı
BTSG04 Kediannesi123 kötü düşünme canım Rabbim sana şimdi yine bir mucize nasip etmiş onuda kendinide üzme iyi düşün iyi olsun inşallah sağlıkla alırsın kucağına 🤲🏼
Bhrmolo Kediannesi123 Ben Bi doktoru dinledim bir hafta geride veya bir hafta ileride çıkması problem değil merak etme canım
Nehirimmm06 Kediannesi123 benim de 20+6 da gittim 3 gün geri çıktı canım üzülme doktor normal dedi bana da
Kediannesi123 gizemozdemir1990 yoo atılmadı ama sürekli takipteyim pruloton progestan endol kullanıyorum