Merhaba arkadaşlar. Zor elde edilen bi gebelik sonrası 8haftalıkken 20aralıkta karnımda öldü, kürtaj oldum. Önlem amaçlı Sivas’ta Cumhuriyet üniversitesinde kandan kromozom analizi ve cvd paneli (pıhtılaşma) için 22şubatta eşimle kan verdik. 50gün sonra çıkacak sonuçlar dediler ama daha erken çıkan var mıydı sonuçları yaptırıpta merak ediyorum. Siz bu süreçte neler yaptınız? Biz korunuyoruz ve hala sonuçlarımızı bekliyoruz