Kızlar selam 🙋🏼♀️
23+2 hamileyim. 2 gündür nefes alamıyo gibi hissediyorum ve dudaklarım inanılmaz kuruyo. Burun bantı kullanıyorum sabah akşam rahat nefes almak için . İyi gelmişti aslında ama şuan kar etmiyor . Eminim yaşayanlar vardır farklı denediğiniz bişeyler varmı iyi gelen paylaşırsanız çok sevinirim 🙏🏻