Kızlar merhaba bugün çatı muayenesi oldum 37. Haftamızdayız. Bazı postlar görmüştüm şöyle acıyor böyle acıyor bilmem ne 🙄 asla asla öyle değil rahat olun ve doktorunuza güvenin hiç acımadı 5-6 saniye felan sürüyor zaten. Muayneden sonra hafif bi lekelenme oldu doktorum bunun bilgisini vermişti zaten. Hiç korkmayın ❤️