Civciv_geliyor1 Kızlar eczası olan var mı ?? Decavit tabletin suya katılanı yada iğnesi galan yok mu? Yutamıyorum bir türlü… çok canım sıkkın
Nurgullmom Civciv_geliyor1 Bende zorla içiyodum onu simdi bıraktım sağlık ocağında hemşire içmene gerek yok dedi. Devit3 kullanıyorum zaten onunla ayni işi görüyo dedi hem decavit iştah yapar çok kilo alırsın içme onu dedi biraktım bende
Civciv_geliyor1 Doktorum içmen lazım dedi ya pek iştahım yok bişey yiyemiyorum ondan verdi devit damlayıda sordu evde var dedim yoksa onu da yazacaktı. Bide folik asitte içinde var diye ayrı olarak vermedi mecburum ama içemiyorum çok zorladım kusuyordum nerdeyse 😔😔