Kızlar asla içemiyorum tiroid ilacını 😔 doktoruma söyledim kullanman gerekli mutlaka dedi ama sağlık ocağındaki ebede kullanmana gerek yok demişti. Aç karna yazıyordu yarı tok iç dedi doktor ama gitmiyor kusuyorum illaki 😑 birazda psikolojik galiba ilk dönemlerimde çok mide bulantısı yaşayıp ilaç içmekten tiksinmiştim. Ne yapabilirim nasıl kullanabilirim sizce ?