Tubacfc Merhaba kızlaar aranızda tüp bebek ile gebe kalıp normal doğum yapan varmı? Veya normal doğum yapıcak olan? Ben normal doğum istiyorum ama doktorumuz bizim için değerli bebek riske atmayalım sezeryan yapalım dedi ama sen istiyorsan normalde bekleriz diyor kafam çok karışık 😩😳
Busbushatun Tubacfc boyle bı sey yok aslında bakılınca sezeryanında rısklerı var amelıyt sonucta, benm tup bebektı doktorum normal dogum ıstersen yaparız dedı denedık olmadı tabı o ayrı acılmam ılerlemedı, ıkıncı kez tup bebek gebelıgım bu bunda ssvd denıcem
Simgesen Tubacfc bizimde tüp bebek doktor aynısını babada söyledi diye doktor değiştirdim çünkü sürekli sezaryen yapan bir doktor. Bebeğin herşeyi normal çok şükür ben beklemeyi düşünüyorum normali
Tubacfc Busbushatun Normal istiyorsan normal deneriz dedi serkajlıyım 37 haftada dikişini alırız bekleriz ama 39 a kadar gelmezse sezeryan öneririm dedi
Tubacfc Simgesen Riskli gebelik olduğundan perinatologa gidiyorum aslında sen normal istiyorsan normal olur dedi ama riske atmamak için genelde tüp bebekleri sezeryanla alıyoruz dedi
Huzurmelegim_28 Tubacfc benimde tüp bebekk doktor direk sezaryan dedi bende bilemedim suan ne düşüncemi ama zaten bukadr uğrastıktan sonra neden riske atılsınki
ilkannelikkk Tubacfc Ben bu algıyı anlayamıyorum. Öyle bişey yok her şeyimiz normal biz de normal gebeler gibiyiz. Eğer bi sorununuz yoksa neden sezaryen olacaksınız ki? Herkesin bebeği kıymetli bi biz doğurmuyoruz 😄 şükür bi riskim yok ve bebeğim normal doğum yolunda inşallah aksilik olmazsa normal yapacağım.
Tubacfc ilkannelikkk Benimde 25 haftada erken doğumum var rahim ağzı yetmezliği var dikişliyim belkide dikişini aldığımız zaman kendi gelicek dedi ama riske atmayalım diyince kafam karıştı iyice aslında normal kafasında doktorumuz
eebru- Tubacfc doktorla alakali. Ilk 3 ay tup bebek doktorumla devam ettim o da.sezeryan yapariz dedi sonra normal kadin dogum doktoruna gectim normal de doğurabilirsin dedi sonucta biz eger ekstra bir rahatsızlığımiz yoksa ilk 3 ay sonra normal gebeler gibi gebelik yasiyoruz hem risk varsa sezeryanda da vardir diye düşünüyorum bazi doktorlar sezeryan yanlısı oluyor bence
Tubacfc eebru- Benim doktorda herşey yolunda olursa normal istiyorsan bekleriz dedi ama 39 haftaya kadar gelmezse riske atmayalım sezeryan yapalım dedi
Suzii-90 Tubacfc bizimde tüp bebek suan 32+5 deyim serklajliyim çatı musaitse normal ilerlemek istiyorum bende bakalim 37 de belli olacak çatı uygunsa dikiş alınacak hangisi hayırlıysa o olsun insallah
Tubacfc Suzii-90 Aynı haftadayız bende serkajlıyım 37 haftamda dikişimi alıcak duruma göre hareket ederiz dedi eğerki kafa yapısı kilosu uygunsa normal istiyorsan normal ama 39 haftaya kadar gelmezse riske atmayalım dedi
patuli Tubacfc tüp bebek doktorum normal yapabilirsin dedi ama sezeryan düşünüyorum ben riske atmamak adına
Tubacfc patuli Ben normal istiyorum doktorumda öyle düşünüyor aslında ama ben siz ne düşünüyorsunuz dediğimde tüp bebek olduğu için riske atmayalım karar senin dedi o yüzden kafam çok karıştı 37 haftamda belli olucak
Busbushatun Tubacfc serklajlısın zaten gelır ınsallah hıc merak etme nekdr az dusunursen okdr guzel gecıyor🌸
Suzii-90 Tubacfc en iyisi canim bizimkinin kafa yapısı önden gidiyo bakalim ne olacak 🤭 olmazsa zorlamaya da gerek yok zaten cnm sezeryan hayırlıysa sezeryan olurum
patuli Tubacfc hmm kaç haftalıksın şimdi. Ben doktor değiştirdim tüp bebek doktorumla devam etmiyorum. Şuanki doktorum ne diyecek bakalım daha 16+5 haftalığım