MGG Benimde cogu okudugum yazılara göre bebek gunduz ve gece kavranmina alismali gunduz aydinlikta gece ise tamamen karanlikta uyumalı gece lambası bile olmamalı melatonin hormonu salgılanması için benim yatak odamda blackoutlarım var ben alismisim karanlikta uyumaya ama bebegim benim gibi alismasin diye kapatmiyorum. Ben evimden baska hic bir yerde uyuyamiyorum gunes dogunca uyaniyorum cok zorlaniyorum ısıkta uyumaya alistirin derim