Seda-1 ben gecirdim ve mucize bi olaydı eşimle ikimiz de rahatsızdık doktor kontrolüm vardı ve o gün kendimizi kötü hissedince test yaptırdık pozitif cıktık kontrolümü de olamadım tabiki . Son haftalarımdaydım sürekli dua ettim karantinam bitsin sonra gelsin diye 🤲🏻 Son karantina sabahıydı karın ağrım başlamıştı eğer dayanamazsam ambulansla gidip sezeryan olucaktım tabiki ama dayandımm gece 3 e kadarr ve o gün doğum yaptım normal doğum yaptım karantinamız bitti ben doğum yaptımm . Ve koronayı cok hafif atlattım sürekli meyve yedimm sadece 2 gün ağrım olduu kullandığımız vitaminlerin faydası cok hamilelik te kullandığımız🙏 ümidinizi kaybetmeyin hiç bir zaman mucizeler hep var Allah çok büyük 😍😍