Busrasun Esma1453 Yani diğer yerlere göre gerçekten daha uzun sürüyor ama ulturasonla bakan kadın baya soğuktu ve hiç konuşmuyodu istediğim verimi ben alamadım o yüzden
Esma1453 Busrasun teşekkür ederim bu benim için önemliydi birkaç kişi daha memnun kalmadığını belirtince bende Kayseride yaptırma düşüncesi oluştu
Busrasun Bilge58 Bende Gültekin beye gidiyorum ve kendisinden memnunum. Evet başka doktorlara göre biraz daha az konuşuyor ama söylemesi gereken şeyleri de söylüyor zaten
Minikoocum Bilge58 benmde doktorum Gültekin bey gereksiz konuşmasndsn iyidir çok tedbirli bı doktor geçen ay 50 grm az gibi geldi ona kilosu bı sürü şeye baktı
Bilge58 Busrasun çok sağolun ya geçen hafta kanamam oldu kerime hanıma gidiyordum hastaneye yatırdı ve kontrol etmeye gelmedi 18 saat boyunca yattım ama gelip bakmadı unutulmuşum çok üzüldüm :(
[silindi] Bilge58 yarin benim de randevum var canım Gültekin bey biraz az konuşuyor ben sürekli soruyorum ama oda sagolsun söylüyor anlatıyor 😀 ama yakınlarım hep ona gidiyorlar doğum öncesi ve sonrası çok memnunlar
dmtoc Bilge58 Bir aksama olmuştur. Kerime Hanımın bile bile yapcağını sanmıyorum 😞 Ben aylardır ona gidiyorum çok memnunum
[silindi] Bilge58 11 haftalık sizin kac haftalık ❤sağlıkla kucağımıza alalım inşallah miniklerimizi💕 işten çıkıp gitcem cumartesi randevu bulamadım oda randevuyu 17.20 de aldım
Bilge58 [silindi] bende malesef ki bulamadım haftasonuna benimki de 10 haftalık her dr gitmem ayrı bir heyacan 😍 sabah saatini tercih ettim yarın boş günüm gitmek için sabırsızlanıyorum😍
Bilge58 [silindi] güzeldi ya heran aklım da eli ayağı 🥰🥰 Gültekin hocayı da çok beğendim çok şükür haftaya ikili taramamız var ❤️ Senin nasıldı