Arkadaşlar, bende vajinal kaşıntı oldu bekarkende bi ara havuza gitmiştim o zamanda olmuştu mikrop kapmişim doktor bana travozak krem verdi . Ama kaşıntı benim sadece dudak denilen kısımlarda ben ağda yaptırıım temiz yere her kıl çıkısındada kaşıntı olır ben krem süreridim en son doktora dedim kaşımtı var dudak kısımlarında bana gebelikte çokmfazla kullanma dedi kremi yazayım ama fazla kullanma dedi neyse yazdı ben eczaneue gittim eczası dedi ki gebesin gebelikte çok sürme dedi sonra doktor ilacı yzmiş ama tehsiş koymamiş yani onu yazmamiş bende kullanmak zararlı ise almıyım dedim ama artık kaşımtıya dayanamıyırm kaşımadan yara ettim ne yapmam lazım benim gece uyandırıyor resmen beni