aysun86_ Merhaba; 7+2 iyim ama inanılmaz uyku hali ve yorgunluk oluyor bende , size de oluyor mu? Ne yer içersek bu halsizlik gider🙏🏻Çalısıyorum ama işim yorucu değil insan kaynaklarıyım, ona rağmen sanki koca gün ağır işte calısmıs gibi yorgun oluyorum
Edagul_gundogdu aysun86_ yenisinde ondan 11 haftaya kadar devm eder bnde oyleydim smdi yeni yeni kndime gliyom bide blanti hapini gece yut gundz yutarsan gmcok uyku yapiyo
citlenbigim2212 aysun86_ bende 4+2 deyim sanki hamilelik bana yaradı hamileleikten önce 12 13 saat uyuyan ben artık 5 en fazla 6 saat uyuyabiliyorum 😊
SenaRemzi aysun86_ normal şuan da durumunuz bende öyleydim hiç kalkamadım ilk zamanlar aşırı yorgun ve halsizdim 27+2 olduk geçer inşallah sizinde 🙏🏻❤️
kucuktosbik27 aysun86_ ben kahvaltı hazırlayıp yiyene kadr enerjim bitiyordu canım çok nırmal 16 dan sonra enerjm tam yerine geldi şimdi 31 oldum 1 haftadır gene halsizlikler başladı
aysun86_ Edagul_gundogdu bulantım sükürler olsun ki yok🙏🏻Umarım bian evvel yorgunluk halimde geçer benle aynı haftada olanda yorgunluk dahi olmuyor sanırım değişiyor kişiye göre…teşekkürler
[silindi] aysun86_ uyku ve yorgunlukmu dedin? 😂 Alasını yaşadım. Oturduğum yerde kafamı zor tutuyordum, çok şükür 10-11. Haftadan sonra hafifledi. 15+3 oldum hala uykum çok oluyo
kucuktosbik27 aysun86_ doğum zamanı yaklaşınca enerji geliyormuş benim sürekli tansiyonum düşük 8 e 4 lerde geziniyor ondan mı oluyor bilmiyorum
NeeSalman aysun86_ ilk hamileliğimde çok halsizdim ve çok uyurdum. Vitaminlerle falan toparlandım. Şimdi yine hamileyim yine çok yorgun ve halsiz hissediyorum