ÇOk tutmak istiyorm ama bende idrar yolu enfeksiyonu var o yüzden bol su içmemi önerdi doktor ne yapacağım bilmiyorum ya.
Birde gün içi açlık oluyor bende gebelik sürecimde önceden hiç olmazdı ama.
Sonrada tutmaya vaktim olmaz nasıl olacak 30 borç bilmiyorum açıkçası