Merhaba arkadaşlar dün Zeynep Kamil hastanesi geldim randevum vardı kan değerlerim düşüyor oyuzden yatış verdiler eğer kan değerlerim yükselmese Göztepe eğitim araştırma hastanesi göndereceklermiş Göztepe eğitim araştırma hastanesine giden varmı? doktorları iyi mi?