Biraz önce hastaneden geldim aynı sıkıntılar vardı. Doktor enfeksiyon dedi nst de sancı çıktı ama doğum başlatacak kadar kuvvetli değil dedi. Dinlen ama hareketsiz kalma dedi. Benimde 3.Doğum olacak. Suyu herşeyi iyi ama enfeksiyon olduğu zaman gelen şikayet bu dedi 😊