Semanurk Hmsrqw ben 32+0 da ayrıldım izne çalıştığım yerin muhasebeside doktorumda öyle olması gerektiğini söyledi
Unicorncio Hmsrqw 31+0da başlar çünkü 31+1de 32. Haftaya girmiş oluyorsunuz. Ben kamuda çalışıyorum öyle söylediler.32. hafta bitiminde değil 32ye girdiğiniz an başlıyor.
Hmsrqw Doktor beni 32+6 da çağırdı ama o zaman 32.haftam bitmiş olmuyo mu 33 oluyoruz ertesi gün kafam karıştı çok
Mervekozan Hmsrqw haftanı tamamlaman gerekiyor canım 32+6 olmalısın yani doktorun doğru söylüyor . Bende öyle ayrıldım izne
yasemin333 Mervekozan öyle bir şey yok 32+0 da alınabilir hatta ben 31+5 te aldım o zaman randevum vardı gitmişken alayım dedim doktor da veririm istediğin zaman demişti zaten aldığın gün rapora 32 haftalık yazılıyor.
fatos-123 Hmsrqw 32. Haftada eğer izne ayrılmayıp çalışmak istiyorsanız o hafta içinde doktorunuz çalışabilir raporu veriyor. O da tam 37. Haftaya kadar sürüyor ben 37+2 de gidip raporumu sonlandırdım iznimi başlattım 😊
Hmsrqw Unicorncio aa öyle mi ben çalışabilir belgesi almam gerektiği için soruyorum. Doktorumun söylediği tarihte tam 32+6 oluyorum. Doğum iznimi spnrasında kullanmak istediğimden durduk yere 1 haftam yansın istemem
Smyy00 Unicorncio ben hastanede çalışıyorum 32+0 da başlatıyorlar ama 31+6 da gitsen de yardımcı oluyorlar, hafta sonuna fln gelecekse 32+0, önemli olan 32 haftayı doldurmak 32 ye girmek yetmiyor
Serpilbatmaca Hmsrqw 32 ye girdiğin anda alıyorsun ben öyle biliyorum. Benim de yarın randevum var 31+6 olacağım yarın doktorum verecek sonuçta bir gün kalıyor 32 ye
Hmsrqw fatos-123 yani demek istediğiniz tam uygulamada 32+0 yazdığı gün mü gideyim 🤗 sırf rapor gününü erteledikleri için doğum sonrasına aktaramayanlara çok üzülüyorum
Busehnm Hmsrqw 32.haftanin başında, isterseniz 5 hafta çalışabilir raporu alabiliyorsunuz ama son 3 hafta rapor kullanmak zorundasınız
fatos-123 Hmsrqw tam gününü bilemiyorum ben kontrolüme gittiğimde doktorum çalışabilir raporunu da al bugün demişti. 32.haftaydı artısı da vardı sanırım ama raporda düz 32 yazıyodu zaten 😊