Kubraacunman Merhaba hanimlar ankarada olup ayrintili ultrasona sinan tan’a gidenler varmi ? Memnun kaldinizmi?
aysenrr953 Biz gittik ve çok memnun kaldık. Soru sormamıza bile gerek kalmadan her şeyi tek tek açıklayarak anlattı. 40 dakika falan sürdü. Tavsiye ederim😊
Kubraacunman aysenrr953 ben normalde a life hastanesine gidicektim bugun tesadufen gordum insallah bende oraya gidicem sizin gbi memnun kalirim 🤗
aysenrr953 Kubraacunman eminim kalırsınız. Yüzünü yakalamak için falan baya uğraştı çok güzell fotoğraflar çıktı 😌
Kubraacunman Mmomyy06 merhaba henuz gitmedim randevum p.tesi gunu en ideal hafta 22 oldugunu soyleyip ona gore ramdevu olusturdular
Kubraacunman Mmomyy06 malesef doktor covid oldugu icin randevum iptal edildi 🥺 bugun a life selahattin beye gitcem insallah 🙃
Mmomyy06 Kubraacunman oo kötü olmuş geçmiş olsun biz planlar yaparken Farklı durumlar da oluşabiliyor. Rabbim sağlık versin 🤲🏻