EGK anladığım kadarıyla kanaman değil sadece kahverengi lekelenmen var, şuan bende 12 haftalığım 4 haftalıkken öğrenip sürekli lekelenme yaşadım neredeyse her gün bir kaç damla leke geliyordu ben direk acil e ilk gebelik tabi bilmiyorum korkuyorum da o yüzden soluğu acil de alıyordum sizin gibi progestan kullanıyordum sabah akşam bir ve iki defa bir iğne yaptırdım İnan ismini hatırlamıyorum 10 ₺ gibi ücreti zaman geçtikçe bebek Rahime yerleştikçe bitti kanamam ilaçları da bıraktım kendimde iyiyim biraz uzun Oldu kusura bakma örnek vermek istedim sen asla kendini kasma ağır işler yapma progestan ı sakın ihmal etme ufal tefek işlerini yaptıktan sonra ayağını bi süre duvara yasla dinlen 🥰 sağlıkla kucağına alırsın inşallah miniği. 🤲🏻🕊