masallarin eve kimseyi kabul etmeyin. Onlar heveslerini alcak diye cocuklar hasta oluyo. Çevrem şükür bu konuda anlayışlı. Anlayışsız olsada umrum degil bir daha giremezler evime öncelik cocugumun. Eşimde zaten bana destek . Bnce eşinizle konusun kabul etmeyin. cocuğumuza bişi olsa en çok bizim canımız yanar. Allahım kimseye yasatmasın saglıkla büyüsün meleklerimiz 🙏🏻