Eji benimde 24+3 haftalığız, sertleşme oluyor 10 sn anca sürüyor geçiyor, biraz fazla eğildim kalktım bu ara iş güç derken ondan olabilir dedim çünkü daha öncede olmuştu dinlenince kendine geliyor, bu sertleşme kasılma da öyledir belki diyorum, birde yalancı kasılmalar başlayabiliyormuş bu haftalar da, bende doktoruma gidince sorucam bu durumu