Herkese günaydın saat 8 de uyandım şiddetli bir Ağrı ile karnım çok aşırı ağrıyıp ve kasılıyor uzanıyorum şu an uzanırken ağrı hafif ama tam kalkmaya niyetleniyorum az bir şey doğruluyorum öyle bir sancı ve ağrı giriyor ki yerimden kalkamıyorum sizce erken Doğum falan olabilir mi ilk gebeliğim fazla bilmiyorum yardım edin lütfen 29+4 üm