Toprak0805 snevacimm tabiki canım orası öule rabbim nasip etmiş bundan büyük nimet mi var gönülde yatan illa birisi vardır rabbim gönlünüze göre versin inş 😍
mybabyboy1 Ben de rüyamda hep oğlum olacağını gördüm, cinsiyetimiz 3 hafta önce belli oldu ve erkek 👶🏻
Ftmasanli snevacimm bnde 8haftalıkken gördüm oğlandı ismini koymuştum sonra cidden erkek çıktı ultrasonda şimdi 37+4 olduk 🥰
mucizebebek03 snevacimm cinsiyet olarak bi şey diyemem canım ama genel olarak erkek bebeğini emzirmen yasadigin sıkıntılardan sonra bebeğin gelmesiyle ferahlayacağın anlamına geliyor hem maddi hem de manevi yönden bebiş size iyi gelecek inşALLAH 🤲🏻🥰🤗
kucuktosbik27 snevacimm ben hep kız gördüm hatta hamile olduğumu rüyamdan dolayı anladım 31. Haftadayız kızım olucak ☺️ ama hep tereddütle kaldım 16. Haftaya kadar kız diye dillendirmedim erkek olursa bebişim öyle diyorum diye üzülmesin diye😅