Pandemi döneminde Sada Hastanesi’nde doğum yapan anneler tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz 🙏🏻 Kordon Tıp’a gidiyorum doğum Sada’da olucak. Doktorumdan memnunum diye, hiç hastaneye dair araştırma yapmadım. 35+6 bugün, geç mi kaldım bunu sorgulamak için onu da bilmiyorum ama ☹️ Forumda aratınca, geçmiş dönemlerden de memnuniyete dair pek bişey göremedim. Belki iyileştirme olmuşmudur şartlarında diye bi umut sorayım dedim. Güncel tecrübeleri alabilir miyim?