Happy121 benim 5.gün dondurulmuş embriyoydu bebek tutundu ama 2 aylıkken kalp atışı olmadığından dolayı kürtajla aldılar patolojiye gönderdik bebeği herhangi bir sıkıntı çıkmadı şimdi kan pıhtılaşma testi yaptırcaz herşey yolunda giderse mayıstan sonra 2. Denicez rabbim nasip ederse