Sevo03 Forum da aratırsanız baya yazan oldu orada doğum yapanlardan bu hastaneyle alakalı post açmayan kalmadı zaten 😄😄😄
Bende orada takipliyim, yaklalık 2 3 haftadır doğum yapanlardan haber alıyorum çok memnunlar ebelerden hemşireelerden🤗
Zaten bir gece kalmıştım odalar falan tek kişilik kocaman temiz 😊
Çatı muayenesi doğum anında yapılıyor sadece öncesinde yapılmıyormuş.