Hatice68 kiraz_68 bir aksarayli olarak konuşuyorum bi kere gittim ne muhatap bulabildim nede doktor bi doktoru ikinci kez bulman imkansiz canim benim inovaya gidiyorum dogumu da orda yapicam nasipse
Hatice68 kiraz_68 kuzum 110 muayene ücreti 40 tl nst için aldılar benden 2550 de doğum ücreti dediler bakalım