Handan28 valla canım bende 31. Haftamdayım çok fena oluyordum . O kadar çok ilaç ve takviye alıyorum ki birde mide ilacı almak istemedim . Ilık süt , aksam baharatlı yememek, yanınca midem 1 lokma tam bugday ekmeği almak ve sakız çiğnemek bana baya iyi geldi 🙏🏻