Hsrt42 Bebegim 41 günlük aşırı öksürüyor ve hırıldama sesleri hep cıkarıyor doktora ve hastaneye götürdüm hicbişeyi yok diolar neden böyle oluyor sizce nasıl geçer
Ciara93 Hsrt42 doktor birşey yok dediyse ne diyebiliriz bilmiyorum bana kalsa üşüttü falan diyeceğim ama :/
Arzuu34 Bir arkadaşımın kızında da sürekli hırıltı vardi. Ilk once hasta sandilar. Doktor degil dedi . Odasinin sicakligini nemini kontrol edin demis. Cozum olmadı. Daha sonra baska doktara gittiler. Nefes borusunun başındaki kıkırdak tam gelismedigi icin hırıltı oluyormuş. 6 ay ve 2 sene icinde kikirdak gelişip hırıltı kesiliyormus. Bence siz de daha iyi bir doktora başvurun.
Esa Benimki iki aylık olana kadar hırıltı vardı doktora sormuştum nedenini söylemişti ama hatırlamıyorum sadece normal olduğunu biliyorum doğduğu ay çok öksürüp hapsuruyodu biseyi yoktu onada normal demişti doktor zaten sanada bişeyi yok demişler canını sıkıp altında bişey arama
demiray Doktorunuza güvenmediyseniz başka doktora gidin buradakiler şöyle yapın böyle yapın geçer deseler yapacak mısınız kimse doktor değil ki doktor olan zaten hastayı görmeden bişey demez. Başkalarının yaşadığıyla sizin ki bir olmayabilir o yüzden sağlık konusunda bence burdan tavsiye almayın derim.