Kiracı veya tayinci iseniz ilk etapta şifonyer almak daha mantıklı. Biz tayinciyiz. Ben de bebişin odasına beşik ve Ikea Malm şifonyer aldım sadece. Bebeğin zaten ilk etapta dolap dolusu bir giysisi, eşyası olmayacak. Büyüdükçe kıyafetler yenilecek sürekli. Dolap gereksiz o açıdan. Dolap daha ileride alınmalı bence.