demetsarali bu agrinin yaniyor sekilde olup yurutmemesi normal mi arkadaslar 2 gun yarin 3.gun olacak cok agrim var ve ancak yarin aksam pansumana baslancak ne kadar surede iyileşiyor bu yara canim cok aciyor 😔
litwine demetsarali çok geçmiş olsun inşallah en kısa sürede geçer dikiş konusunda pek bilgim yok daha doğuma var bizim ama yazınızı görünce üzüldüm inşallah geçer 😕🙏
Demiralpmoms demetsarali cnm bugün benim de 2.günü bol bıol yürü hareket ettıkce azalıyor. Benim de dikiş değil de omzum agrıyor ameliyattan çıktığımdan beri ve çok zorluyor bu agrı ☹️ Anestezinin etkisi dedı doktor ne zaman geçer acaba sıcak su torbasıyla dolaşıyorum resmen. Onun dışında çok ıyıyım
Sevgi6706 demetsarali ben şuan hastanedeyim hareketsiz kalınca yanma oluyor uzun süre oturunca yasa yatınca yürüyüşle azalıyor yanma çok geçmiş olsun benimde 3.gün
demetsarali Eymirinannesi ben de yanlis mi gidiyor bir seyler diye endise ediyordum tesekkur ederim 🙏🙏
Es_eskaya51 demetsarali Hayir korkmayin normal ameliyat sonucta bir haftada falan geciyor ama dikkat etmelisin ani kalkma bol hareket et gecmis olmus😉😉
Mbal Bir sorun yoktur herhalde. Benim de ilk günler zor geçti sonra düzeliyor. Nihayetinde ciddi bir ameliyat aslında. Hiç olmamış gibi hatırlamıyorsunuz bile acısını zamanla. Allah yardımcınız olsun 🌷
Oysul Demiralpmoms selamlar benim de 28 gün oldu doğum yapalı.omuz agrisi Bugün yarın geçecektir benim öyle olmuştu. Çok şiddetli değildir ins🙏
Serrax Demiralpmoms gaz sancısından omza vurmuş olabilir benim de 2.günüm omzum kaburgam batıyor mahvoldum resmen dünden beri
2anne- Demiralpmoms benim de 3.gecem sade sekersiz kahve icin ve bitter çikolata yiyin mutlaka bunlar iyi gelecektir
Demiralpmoms Oysul ay ben böyle bir acı yaşamadım dikiş acısı filan hıcbsey hıssetmıyorum omzumun agrısından😔 hiç böyle düşünmemiştim ya genelde baş agrısı oluyormuş ama bende böyle oldu insallah geçer çünkü uyumadım hiç agrıdan
ozlemak42 demetsarali 15 gunde yurur hale geldim herkesin dayanikligina bagli aslında canım çok cabuk toparlayanda var çok geç toparlayanda benimde aşırı derecede aciyordu iki 3 Aya tamamen agrin sızın biter ameliyat sonuçta elbet agrisi oluyor ama dayanilmiycak kadar değil 2 yıl oldu hala bi soğukta falan sizlamaa hissettigim olur psikolojik midir nedir 😄
Demiralpmoms Serrax ya hemde ne mahvolmak hiç abartı değil cidden çok zorladı beni. Nefes aldıkça sızlıyor 😢
Gulsah4 demetsarali sonuçta ameliyat geçirdiniz, bu şekilde yanması normal, çok şükür bebişinize kavuşmuşsunuz 😻
Asyakuzusu demetsarali Hmm pekte olası değil. Acaba sizmi hassassınız ? Pansuman derken yapıştırma değilmi? Dikişmi yaptılar size ?
Merve50 demetsarali canım gayet normal bol bol hareket et düşünmemeye çalış rabbim şifanı bol versin inşAllah 🤲🏻
E-G-C demetsarali Bende öyleyim dün sabah oldum ama hala çok acım ve ağrım var elimden geldigi kadar yürümeye çalışıyorum Allah yardımcımız olsun inşallah 🙏
Semanurclskn Allah yardımcınız olsun , acıyı karnımda hissettim bi an . Üzüldüm yazanları okuyunca ağrısı acısı sancısı olan herkesin tez zamanda geçer inşallah 🙏