Kbrsoy Benimde var ve Doğum kanalıma yakın olduğunu söyledi doktor. Büyürse normal doğumu engelliyormuş Doğum kanalına yakın olduğu için 🤦🏻♀️ Bense çok istiyorum normal Doğum 🤲🏻
PoyrazRuzgar Kbrsoy bende 17 hafta 4 gün son 4 gündür inanılmaz sancim var 5 dak bir şancı giriyor.bir çözümü yok mu bu böylemi gidecekmis
Kbrsoy Doktora sordum onu detaylı anlattı o da. Gebelik boyunca büyümeye devam edermiş. İlaçla tedavisi yokmuş yani hamile olmasan da ilaç veriyim küçülsün diye bi tedavisi yok dedi. Tek çözümü cerrahi müdahaleymiş. Sezeryanla birlikte onu da isteğe bağlı alıyorlarmış. Vücuda da kasık ağrısından başka zararı olmazmış