Kızlar merhaba bebişimin doğmasına bir ay kaldı 2 yaşına kadar anne yanı beşikte yanımda yatırmayı düşünüyorum.2 yaşından sonra çocuk odasına alıştırcam inşallah😂 Odasını boyattık bi kaç hazırlık yapıldı ama koltukları kaynanama verdiğimiz için alan kabak gibi açıldı ne koyduysam😂boş duruyor baya bebekken kullanabileceği nasıl bir alan yapabilirim minderler kullansam uygun fiyatlı nasıl bi şey yapabilirim bebekken oynar odada diye düşündüm yani fikir belirtirseniz çok sevinirim 🌺