Kızlarrr beni bilen biliyordur 8 aydır buralardayım ve erken doğumla bebeğim dünyaya geldi paşam şuan kuvözde bir gece kalıcak gözlem için sabaha kavuşuyoruz insallah 🥰 o zaman anlatmaya başlayayım her ne kadar kendimi normal doğuma inandırdıysam da bebeğim bir türlü dönmedi ve bu sabah sancı ile geldim doktorum açıklığıma baktı 4 cm bebek geliyor ama ters makat gelis dedi iki secenek vardi önümde ya makat gelis doğuracaktım ya da sezeryan ben ona birsey olmasin diye korkumdan sezeryan i sectim öncelikle vurulan anesteziyi asla hissetmedim anesteziden hemen sonra sondam takıldı ve ameliyat başladı 5 dk gibi bir sürede minik mucizemin sesini duydum 🥰 bana gösterdiler kokladım onu sonra yenidoğan bakım ünitesine götürdüler minigim 35+5 te 3280 gr 50 cm doğdu ☺️☺️ Yarım saat kadar da ardindan benim dikişlerim sürdü kimisi hissettim diyordu ve cok korkuyordum ama şükür hic birsey hissetmedim . Sonra odama aldılar beni ama mucizem gelmedi sabaha kadar bekleyecekmis kuvözde gözlem altında olacakmış küçük doğduğu için hafta olarak. Şuan ameliyatım biteli tam 6 saat oluyor sukurler olsun serumlarım bitti idrarlarim kanlarim tansiyonum normal yürüyüşlerimi hic zorlanmadan yaptım kahvemi içtim gaz çıkarmada da bir problem olmadı 🤲🏻 Artık sadece sabah olsun da miniğim kollarıma gelsin diye dua ediyorum ☺️ Sorularınız varsa yanıtlarım bebegim kollarıma gelene kadar uyuyamayacagim sanırım ☹️