Meryemzehra arkadaşım hep tüy dökücü krem kullanır. iki çocuk doğurdu ikisinde de hep kullandı. ama ben hiç riske giremem kimyasal ne de olsa. lazer her ne kadar yaptırdım bi şey olmadı diyenleri görsem de yasak bence siz de denemeyin. ağda hiç benlik diil. bu gün denedim, jilet tam bir işkence. neredeyse imkansız gibi.... ama yine de benim için de tek çözüm gibi.... sizdenim yani.... inşallah ki hazırlıksız yakalanmayız