Kızlar öğle 14.00 te doğum yaptım,komposto içiyorum sürekli,yürüyüş de yapıyorum odanın içinde kısa kısa, ona rağmen bu saat oldu hala büyük abdeste çıkamadım gaz da çıkaramadım. Sadece sulu şeyler yememe izin var. Nasıl çıkacak bu ya? İlk doğumumda doktorum yasaklamamıştı sanki diye hatırlıyorum yiyordum her şeyi. Bilgisi olanlar yazabilir mi. Çıkaramazsam yarın taburcu da etmez doktor.🥺