Bende bi problem çıkmıyor eşim için randevu aldık bakalım sadece sperm testi yapmıştı doktor meğerse prolaktin hormonu varmış kızlar yüksekse infertiliteye sebep oluyormuş. Tüp bebek tedavisine giden bireylerin %40 ının gereksiz olduğunu idda ediyorlar. Bence ürolojiye gitmeden aşılama veyada tüp bebek yaptırmayın. Artık herşey ticarete döküldü gibi bi izlenim uyanmaya başladı bende. Çıldıracağım.