Mom027262 Hamileliğin ilk ve son ayları zor geçiyor tabi kişiden kişiye göre değişebiliyor 🤷🏻♀️ hamileliğin ortaları çok rahat cidden artik daha çok herşeye adapte olabiliyorsun, bazı şeylerin daha çok farkındasın 😊 sizin haftalarınızda da bebek rahime tutunmak istediği için ağrı oluyor, biraz sabır inşallah kolay geçirirsiniz hamileliği 🤍🌸🌸