GokceGenc Nehir2009 kız dedi doktor 13. Haftada kesin dimi dedim evet bu bebek kız dedi dgru bi tez olabilir ozaman cnm
busrasahinn GokceGenc oda biraz ağır olmuş ya 😂 hiç bişeycik olmaz Allah'ın izniyle hep biz mi onlara katlancaz sanki hep böyle değiliz ya boşver ben artık saldım içimden geldiği gibi davranıyorum😂😂
GokceGenc busrasahinn orası öle hep bizmi katlancaz yani valla bnde brktım artık istdiğim gibi davranıyorum 😂