Livanur22 Kızlar Ben 9 + 5 haftalık hamileyim 10 Gün sonra kontrolüm var cinsiyet öğrenebilir miyim acaba o zaman.
Minikannebsr Livanur22 11+5 te erkek sanırım demişti doktorumuz 13+5 te kız olacağını öğrendik. Biraz beklemekte fayda var insan çok merak ediyor ama oda güzel bir heycan
lemonsmother Livanur22 10+4 ve 13+5 haftalarımda erkek dedi, hatta buraya da attım ultrasonu herkes erkek kesin dedi. Erken olduğunu düşündüğüm için 16yı bekledim. İnşallah sabaha kontrolüm var 16 olduk, kesin sonucu sabah öğrenirim artık diye düşünüyorum 😂
Gulsahmesut Livanur22 11+4 te kiza benziyor ama erken dedi 15. Haftada kesin kiz oldugunu ogrendimm😇acele etmeyin bence erken söylenince degisiyo net olmuyo
Asyaayaz1 Kesin cinsiyet 14 hafta itabariyle öğrenilir demişti doktorum ondan öncesi tahmin olur demişti🐣
Livanur22 Arkadaşım öğrenmiş o zamanlarında o yüzden merak ettim tam 3 aylıkken görünüyor çoğunda diye biliyorum
03032016 Minikannebsr 11+1 de erkek tahmini yapıldı.bende 16 haftayı bekliycem gerçek sonuç için bu haftalarda yanılma oranı yüksek.
Minikannebsr 03032016 valla 13+ 5 ten sonra 18 de gittik kontrole tahminde bulunmuşmuydum dedi doktor. Net olarak 18 de öğrendik bence. Hatta aynı gün alışverişe başladım 🙈 korkudan alamıyordum bişi
BelisinAnnesi 16 dan önce kesinleşmiyor :) kızımıda oğlumuda 16 dan önce öğrenemedim devlet zaten söylemiyor ikisinide özelde öğrendim
Mrymonek 12+3te erkek gibi dedi. Ama kesin olarak 16.haftayi bekleyelim dedi bana dünkü kontolde bakalım bekliyoruz biraz daha:)