Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah ben 2. Sezeryanımda ilkten daha kolay toparlanmıştım çünkü bakmak ve ilgilenmek zorunda olduğum hali hazırda bir çocuk daha oluyor evde herne kadar yardım edenler olsada çocukta anne istiyor ne olursa olsun inşallah sizlerde hemen toparlanırsınız birde bünye herkeste farklı olduğu için kimileri çok çabuk toparlanıyor kimilerinin zaman alıyor işte 🤷🏻♀️🥰🤗şimdi 3. Yü bekliyorum bende yaş geçtikçede zor oluyor diyenlerde var bakalım yaşayım göreceğiz Allahın izniyle