Betul43 Dort cm acıklıgım var sunı takcaklardı taktrmadım sankı ıslaklıgım var suyum gldı gbı bebegıme bısı olurmu sancın sıklasınca gel dedıler bekleme odasındayım kndı sancımla 4 cm acıldı :(
Civcivinannesi Betul43 Doğum tecrübem YÖK ama rabbim yar ve yardımcın olsun sağlıkla yavruna kavuştursun ağrısız sızısız 🙏🏻
Mus-sak Betul43 Hastanedesin , Doktorların Fikrini Sormak Daha Mantıklı Değil Mi ? İçeride Bebeğin Durumunu Gözlemleyebilenler Orda Çok Yakınında ..
Maliefem Betul43 otur otur kalk bende kendi şancılarımla doğurdum nefesini kontrol etmeyi unutma bacaklarını ayırarak yer siliyormuş gibi otur otur kalk canım çok hızlı açıklık yapıyor