Anne3 Hanımlar sizce anne karnındaki bebişlerin utanma duyguları var mıdır 😂 oğluşum kendini göstermiyor da 😂 acaba gerçekten utanma duygusu olduğu için mi yoksa öyle mi rast geliyor
Zeynep_ayaz Anne3 kizimda kendini gostermiyor bir nazli ki sorma 😁😁 her kontrole gidisimde insallah net gorurum diyorum yok anca sirtini donuyo poposunu gosteriyo annesine 😍🌸
Arlex Anne3 Bizimki de iki eliyle yüzünü kapatıyor ikidir o şekilde doktor elini çektiremedi eşim neden elini çekmedi deyince utangaç herhalde diyor :)
Glbnpk Benim doktorum dönmesini istediğinde, bi Türk kahvesi içip gel, diyor. Belki size de faydası olur ☺️Mümkünse yürüyerek hareket halindeyken içilirse daha iyi.
kucuktosbik27 Anne3 benim kızımd geçen hafta yüzünü gösterdi ondan önce eller hep yüzünde görememiştik😅 geçen hafta en son kordonunu öpüyodu 😂 31 haftalık olduk bizde
Asyamira Anne3 Biz henüz 20 haftaligiz ama ben normale göre biraz daha sık gittim bu zamana kadar kontrole, hepsinde de eller yüzündeydi ya da hep sırtı dönüktü 🙊 detaylı da hiç bir şekilde önüne dönmedi ve doktor bir çok organı inceleyemedi haftaya tekrar gidicez ama hiç umudum yok 😂😂
momsboys Anne3 benim oglumda aynı ya😭😭 ya sırtını dönüyor ya yüzünde kordon oluyor en fazla yüzünün yarısını gördüm bugune kadar
seymabykn Anne3 Bence utanma duygusu vardır yada Naz yapma 😂 en son 29 haftayken gördüm o da pek belirgin değildi şimdi 37 haftayız her gitmemizde sırtı dönük yada eli yüzünü kapamış şekilde pek utangaç 😂
Buketkucuk Anne3 genelde kendini göstermeyince lafın gelişi çok nazlı ya da utangaç denir ama utanacaklarını sanmıyorum🙈😜