Kızlar bu kasılma nasıl oluyor ya ben bıkmıyorum,bu 2.gebelıgım ilk cocugum sezeryan.. Bu gebelikte sezeryan olacak dendi,su an 36+6..ve bebegım bastan berı hep hareketlıydı masaAllah, bu aksam yanı bır saattir falan ınanılmaz hareketli ve sert,normal mi? Yanı dogum olmadan once bebek hareket artar mı azalır mı, bu arada 6 gun oncekı hastane randevusu da da hersey normaldi,suyumuz falan