arzuu3469 peki bir belirti verdi mi? Ben şu an 25. haftadayım. Bu pazartesi dengesiz yemek yediğim için baygınlık geçirdim, ilk hamileliğimde de yaşamıştım. Ama toparlanamadım o günden beri. İnanılmaz yorgun ve halsiz hissediyorum. Sizde de aynı belirtiler mi vardı acaba?? Pazartesi doktoruma randevu aldım ama kolumu kıpırdatacak halim yok. Bir anda güçten düştüm. Sizde de böyle mi?