seheryhb Merhaba arkadaşlar 39+3 olduk ama bende halâ tık yok böyle olan var mı acba aranızda çok ama çok nadir sancı giriyor başka bir şey olmuyor ne zaman olur acaba çok merak ediyorum ☺️
Smnrky seheryhb bende 39 hafta geçen hafta 3 cm açıklık vardı yarın muayenem var bakalım ne olmuş sabırsızlanıyorum bende bi an önce gelsin istiyorum çok yoruldum ve sıkıldım 🤦🏻♀️ Bu arada nişanda geldi ama sancı mancı yok suda yok